[Skip to Content]
Countries

Find local office

Visit local website

Teknisk service

Hempels tekniske service tilbyder teknisk ekspertrådgivning til kunder over hele kloden for at sikre, at vores malinger påføres så effektivt som muligt, og derfor kan leve op til både løfter og forventninger.

Hos Hempel ved vi, at vores kunder stiller forskellige krav afhængig af, hvor de geografisk befinder sig, og hvilket forretningsområde de beskæftiger sig med. Derfor kombinerer vi en omfattende forretningsforståelse med vores fokus på kundens specifikke behov for på den måde at sikre, at vi leverer de til enhver tid bedste produkter og løsninger. Hempels tekniske serviceteam kan bistå med ethvert trin i processen lige fra de indledende specifikationer og til påføring og vedligeholdelse. Med teams placeret over hele kloden er vi altid i nærheden med eksportrådgivning og support uanset hvor, vores kunder har behov for det.

Hvorfor samarbejde med Hempels tekniske service?

  • Frigøre ressourcer til at fokusere på kerneforretningen
  • Sikre rettidig og omkostningseffektiv projektgennemførelse
  • Undgå behov for genbehandling før tiden
  • Drage fordel at de mest effektive påføringsmetoder
  • Forøge den samlede return on investment
  • Opnå garanti for ydelsen af antifouling- og rustbeskyttelsessystemer.
+/-
  1. Mere end 600 højtkvalificerede teknikere klar til tjeneste

    I et konkurrencepræget miljø kræves der mere end teknologi til for at få succes. Det er også nødvendigt at have adgang til personer med de rette kompetencer, den rette viden, erfaring og holdning for at omsætte teknologien til værdiskabende løsninger. Her er det, at Hempel udmærker sig.

    Hver eneste dag samarbejder vores mere end 620 højt kvalificerede malingsrådgivere og -teknikere, hvoraf mere end 70 % er FROSIO- eller NACE-certificerede, med kunder over hele verden for at optimere disses projekter og sikre, at de malingssystemer, de benytter lever op til eller overgår deres forventninger.

    Vores indsats omfatter at lette en effektiv påføring under overholdelse af specifikationer og bedste malingspraksis samt at holde alle interessenter informeret om projektets forløb og give gode råd om mulige forbedringer.

  2. Vores services

    Vores mål er at sikre, at vores kunders projekter kører så glat og effektivt, som muligt fra start til slut. Dette involverer et komplet udbud af serviceydelser.

    Rådgivning før salg

    • Finde de optimale tekniske specifikationer og løsninger

    Rådgivning på stedet

    • Rådgivning om, hvordan overfladen skal forbehandles og malingen påføres
    • Rådgivning om tekniske standarder, lovgivning og procedurer

    Produktionssupport

    • Procesanalyse med henblik på at reducere påføringstid, tørretid og spild

    Rapportering

    • Udarbejdelse af detaljerede rapporter om projektets gennemførelse og observationer

    Kundetilpasset vedligeholdelse

    • Vedligeholdelsesvejledninger
    • Retningslinjer, der kan hjælpe med at forlænge konstruktionernes levetid
    • Tilstandseftersyn
    • Rådgivning om potentielle fremtidige svigt og forslag til korrigerende handlinger

    Opfølgende inspektion

    • Inspektioner med det formål at sikre, at malingssystemet fungerer, som det skal

    Uddannelse

    • Global uddannelse og teknisk certificering for kunder og partnere.

Kontakt

For yderligere information, kontakt

Vi skaber værdi for din forretning

Hempels tekniske service har udviklet sig til den foretrukne partner for vores kunder inden for den professionelle malingsindustri ved at tilføre reel værdi til kundernes forretning.